23/4 - Armar/axlar/Löpband

Idag är det lite stressigt, då jag måste se till att komma i säng så jag orkar med morgondagen, men jag ska försöka dra en snabb summering ändå!

Idag blev det armar/axlar på återigen ökade vikter och sedan en sväng på löpbandet. Det är mycket överkropp nu kan tyckas, men som jag nämnde tidigare så är det lite annat upplägg nu i och med att uttagningen jag ska på kräver mycket styrka i just överkroppen och det är där jag ligger sämst till i nuläget. Så jag gör vad jag kan, utan att mata på för mycket.

Löpandet gick superdåligt och jag hade ingen ork idag - vilket bakslag! Men jag får ta det med en nypa salt, jag är ju trots allt inte tillbaka i min ursprungliga form och jag vet att det är ta det lugnt som gäller nu till en början. Viljan däremot är ju kvar på samma gamla nivå, så det blir ju en liten konflikt mellan den och kapaciteten just nu. Men jag får jobba mig uppåt sakta men säkert. Imorgon blir det till att gå på läkarcheck och se så att kroppen är i skick att fystestas på söndag! Better safe than sorry...


Har för övrigt gått ner ett kilo under förkylningen. Tusan! Får väl intala mig att det är fett och inte muskler som runnit av ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0