Ibland får man känna att man lever!

Ojojoj, jag känner mig totalt överkörd idag! Därför får det bli en snabb sammanfattning från de två sista dagarna!

Igår var det först gladiatorerna-uttagning, vilket var riktigt tungt och energikrävande! När jag kom hem på kvällen kände jag dock att jag ville trycka ur det sista ur armarna, och tog mig därför ner till gymmet och körde armstyrka - följt utav lite löpning/cykling. Somnade gott sen vill jag lova ;)

Imorse var jag helt väck i kroppen när jag vaknade. Armarna/axlarna värkte rejält och jag kände mig alldeles tömd på energi.  Trots detta var jag envis nog att ta mig till gymmet, men efter några magövningar samt lite crosstrainer/cykel så kände jag att det tog emot alldeles för mycket och fick ge mig för denna dagen. Imorgon sitter det med andra ord riktigt fint med en vilodag. Jag tror min kropp kommer att bli mycket glad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0