Idag är det dags!!

Idag är det äntligen dags att köra igång uppladdningen på riktigt!!

Det kommer att bli ett helt annat schema dessa veckor då jag fokuserar på att jobba in teknik och förhoppningsvis lite mer styrka i armar och överkropp. En av övningarna vi kommer att testas på är just chins, varpå det kommer att tränas stenhårt på det. Utöver chinsen kommer det ligga mycket kondition så fort jag känner att jag vågar ta ut mig helt och fullt. Det kommer bli både back- och trapplöpning samt mycket explosivitetsträning. För att ytterligare förbereda mig har jag även bokat upp min fina vän Olivia för lite gymnastikträning - det gäller ju att vara smidig också!

Nu kör vi så det bara ryker fram till den 29:e, är ni med mig??? :D För er som inte har en uttagning att gå på så är ju detta sista rycket inför sommaren, varpå vi kan peppa och pusha varandra till att ta i lite hårdare, springa lite längre och lägga till några minuter på träningspasset! Kom igen nu!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0