Söndagskondition!

Idag var det riktigt tungt att ta sig iväg till gymmet! Jag vilade migår då jag kände mig krasslig och jag ska nog faktiskt erkänna att jag inte var riktigt hundra idag heller. Lite ajabaja på mig som faktiskt envisades med att träna ändå, men jag kunde inte låta bli!

Det blev 80 minuters kondition uppdelat mestadels på löpbandet och crosstrainern. Höll intensiteten lite på medel då jag inte vill trötta mig för mycket innan MRL-passet imorgon. Fick stuva om lite i min planering då jag egentligen skulle ha dansat igår, men vilade istället, och därför fick ta igen med kondition idag. Jag satsar ju nämligen just nu på att förbränna en hel del, då jag vill får bort det som ligger utanpå musklerna så att jag får fram lite fina linjer :)

Efter passet blev det en rejäl omgång med stretching - fy så skönt det var! Ni glömmer väl inte att stretcha efter ni tränat va? :) Det är superviktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0