Fuck lagom!

Idag fick jag ett mycket efterlängtat paket - mitt nya supercoola träningslinne från Aldrig Vila! :D
Jag hängde på låset direkt när linnena släpptes och klickade hem ett som nu singlade ner i brevlådan två dagar senare! 
 
Detta linnet är jag lite extra nöjd med, för det ger ett finger till jantelagen! Det visar att jag skiter i om folk tycker att jag inte är feminin som tränar så pass som jag gör, för jag har (precis som er) min syn på vad en snygg kropp är enligt mig och jag formar min kropp så som jag känner att jag trivs med den! Alla tycker olika, och när ni klagar på hur jag ser ut så glömmer ni kanske att det som ni tycker är fint med all säkerhet är skitfult i någon annans ögon! ALLA är vackra på sitt sätt, och det kanske är dags för vissa att mogna till lite och sluta försöka göda sitt ego genom att trycka ner andra! 
 
Jag skiter också i att detta är ett kill-linne som även är lite för stort, för dethär budskapet vill jag bära med mig när jag tränar, då det motiverar mig något enormt att se dessa ord i spegeln när jag står på gymmet och pumpar! Man måste våga kliva utanför ramarna och göra det man tror på!
 
För lagom är inte alltid bäst!

Kommentarer
Postat av: felicia

snyggt linne!:)

Svar: Tack! :D Jag älskar det! :)
Lindas träning

2012-08-05 @ 21:26:30
URL: http://tkhl.wordpress.com
Postat av: Sofie

Grym inställning!! Verkligen, tummen upp!
Jag har också funderat ett tag nu på att köpa ett sådant linne, vilken size har du i ditt?

Svar: Tack! :D Ja gör det, sprid budskapet! ;) Jag har storlek S, och är 160 lång. Tycker det sitter helt okej! :D
Lindas träning

2013-01-04 @ 23:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0