Marknadens bästa PWO?

.. Ja, det är så de marknadsför min nya goding som jag idag varit och inhandlat!
 
Nicke har länge pratat gott om detta PWO, och igår tog han med sig lite till mig som jag fick prova inför träningen - och jag blev hooked! Förra PWO:t blev jag jäkligt kissnödig utav (Demon), men detta hade ingen sådan bieffekt - bara ren energikick och jag tycker nog att jag orkade mer och tyngre än innan! Ska provköra det någon vecka nu innan jag ger er en full recension.
 
Craze heter det för övrigt, och kommer från Driven Sports!
 
 
Då jag varit otroligt seg på att skriva om mina tillskott, som jag tusentals gånger lovat, kan jag lite snabbt berätta för er (som inte redan vet) vad PWO är för något. PWO står för Pre Workout och är en prestationshöjare man tar innan träningen för att få extra energi, fokus och pump. Kort och gott kan man säga att man orkar mer, vare sig man tränar styrka eller kondition. Att hitta rätt PWO kan vara lite klurigt, då olika personer kan reagera olika på samma PWO och finns då de även finns i olika varianter. Vissa ger tll exempel stickningar i hela kroppen, vilket en del människor tycker är jättepeppande - andra tycker är irriterande, andra märker man inte mycket av att man tagit mer än att man får ökad ork. Jag själv brukar byta lite då och då, eftersom jag tycker att kroppen vänjer sig lite efter ett tag och jag inte får samma effekt om jag fortsätter på samma för länge :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0