Nu jäklar!

Efter att förra veckan blev riktigt dålig träningsmässigt (endast 3 pass) var jag idag extra peppad på att ta nya tag och köra igång på riktigt! 
 
Jag bestämde mig för att lägga schemat åt sidan tills jag kommit tillbaka till mina rutiner. då jag i nuläget har svårt att följa det då jag måste anpassa mig efter hur jag jobbar och därför bara blir irriterad när jag sviker mitt upplägg och missar pass. Istället får följande vecka bestå utav pass som jag tar lite som det kommer. Vilodagarna ska jag ta när jag känner att jag behöver istället för att schemalägga dem, då det alltid slår fel såpass att jag är pigg och träningssugen de dagar jagn tänkt vila och istället är seg på andra dagar. Känns som en bra plan för nuet tycker jag ;)
 
Idag kände kroppen för axlar/mage och jag fick sällskap under båda delarna. Först utav min lilla soon-to-be-PT-Nettan, som jag sprang på vid skivstängerna direkt när jag kom. När jag sedan gick över på mage hade jag istället Mange och Gustav som sällskap (som jag åkte med dit från början). När man inte är råfokuserad är det absolut roligast att träna med sällskap! :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0