Onsdag - Axlar/mage

Idag satte jag till och med klockan för att komma iväg tidigt till gymmet, vilket faktiskt till och med förvånar mig själv  då jag ju som sagt inte gillar morgonträning egentligen. Dock hade jag hela dagen uppbokad i princip, varpå jag inte kände att jag skulle ha tid senare.
 
Idag blev det mest fokus på mage och jag hann med en hel del olika övningar i lutande bänk, liggande benlyft och diverse situpsvarianter. Det gick trögt, så jag fick verkligen pusha mig själv för att ta mig igenom vissa utav övningarna. För axlarna blev det axelpress (som jag ökade i), hakdrag i cable och axellyft åt sidan.
 
Intervaller på crosstranern fick avsluta passet, vilket var förjäkla jobbigt. Jag har ju inte kört mycket konditionsträning alls på sistone, och man tappar på denna fronten mycket fort - det märkte jag direkt! Fy vad jag fick kämpa mig igenom, men OJ så nöjd jag var efteråt ;)
 
Efter träningen blev det till att koppla av på balkongen en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0