Stressigt!

Nu går allt i ett kör under min sista arbetsvecka för denna sommar och jag har knappt hunnit med annat än äta, sova, jobba! 
 
Idag lyckades jag dock klämma in ett benpass efter att ändå ha befunnit mig nära gymmet när jag fotograferade min karls band. Det blev ben, isolerade övningar, och jag lyckades få till ett riktigt bra pass! Jag orkade bra, trots att de senaste veckornas nästintill obefintliga vila för min stackars kropp känns ordentligt om dagarna nu! Jag är så trött och hängig, men nu har jag bara två arbetsdagar kvar - sen är jag ledig i ca 2 veckor innan skolstart! Då blir det dubbelpass vill jag lova ;) 
 
Avslutade passet gjorde jag med tunga intervaller på crosstrainern. Satsade denna gången på mycket motstånd istället för fart (fick dock med lite av den varan med och det kändes rejält i benen! Fy så skönt att få svettas ordentligt! :D
 
Har ni provat denna efter träning? :D Jag som älskar blåbär tycker att denna är perfekt efter träning! Den är ju som gjord för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0