Today is legday!

Godkväll kära träningsmänniskor (och ni andra nyfikna med såklart!)! :D 
 
Idag har jag haft födelsedagsfirande från morgon till kväll, men har ändå hunnit klämma in ett riktigt härligt benpass tillsammans med Magnus! Det blev ett pass med mestadels stora övningar; bland dessa fann vi frontböj, knäböj, leg extensions, marklyft, raka marklyft, tåhävningar och benpress!
 
Ökade och tog nytt personbästa i benpressen, med lite push från Mange! Rätt skön känsla då jag till och med orkade köra ett långt sett med denna vikt! :D Det går framåt med andra ord! Marklyften (båda varianterna) kör jag dock skapligt lätt vikt på än så länge då jag fortfarande försöker få in tekniken ordentligt. Det är lite klurigt det ;)
 
Raka marklyft &
Tåhävningar

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt med pers!:) STARK!

Svar: Ja, man blir ju så himla glad!!! :D
Lindas träning

2012-08-23 @ 12:19:13
URL: http://endorfinkickar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0