Kanonstart på Lördagen!

Idag fick jag och min kära vän Natta en riktigt bra start på dagen, då vi promenerade till gymmet i det mysiga snövädret (ingen ironi denna gång, det var faktiskt mysigt med lite lätt fallande snö) och rev av ett riktigt bra rygg/bicepspass!
 
Vi lyckades få till ett pass med bra tempo, väldigt lite onödig vila mellan seten och tunga vikter! Precis så som jag blir riktigt glad i kroppen! Natta är riktigt tacksam att instruera då hon har kontroll på sin kropp och verkligen snappar upp det man visar/berättar jättefort! Superkul att få lära ut lite av mina favoritövningar till henne!
 
Är lite småstolt över chinsen jag genomförde idag, då det blev riktigt långsamma, kontrollerade sådana - utan att krulla ihop mig som en räka ;) 
 
Jag är inne i en riktigt bra period nu motivationsmässig, och det är så himla roligt när man hela tiden lycks pusha sig själv framåt. Idag lyckades jag höja vikterna ytterligare, då jag redan sedan gårdagen ställt in mig på att panga på ordentligt under dagens pass! Det visar hur viktig den mentala biten är när man tränar! :D
 
Nya, svarta Celsiuslinnet invigdes idag! Riktigt skönt! :) Det tackar jag för! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Sjukt snyggt linne, kan man få tag i ett sådant någonstans? :) Celsius är verkligen någonting som följer med mig till varje träning! Tack för en underbar blogg! :)

Svar: Tack :D tyvärr tror jag inte att de går att köpa någonstans :/ Jag fick mina som lite sponsring. Har dock sett att några säljer på tradera ibland, så har du tur kanske du kan hugga ett där? :D
Lindas träning

2012-12-02 @ 18:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0