Mitt träningsår 2012

Då det är sista dagen på året idag så tycker jag att det kan passa med en liten summering utav träningsåret som varit.
 
Detta år har varit otroligt utvecklande för mig, då jag gått från att vara lite ostrukturerad till att ha fått in en riktigt bra rutin på min träning, nött in riktigt bra teknik i mina övningar och fått se ordentliga skillnader på min kropp! Allt som allt har det varit så himla roligt, och beslutet att starta denna blogg och låta ER följa min resa har varit så otroligt motiverande och peppande! Hoppas att även ni har kunnat få ut något utav det! 
 
Jag har vågat testa mina gränser, och gjort saker som jag absolut inte innan trodde var möjligt. När året startade och jag inför gladiatorernauttagningen fick veta att vi skulle testas i chins orkade jag inte göra en enda av det slaget - idag ingår det i min träningsrutin! Det är ett ypperligt exempel på hur jag har utvecklats under årets gång!
Har ni några framgångar under detta år ni vill dela med er utav? :D Det är så roligt att höra! :)
 
Nästa år då? Hur ser planen ut där? 
Jo, jag har börjat smida lite planer i förväg och det lutar åt att det blir till att tävla för min del! Hur som helst så ska nästa år handla om att fortsätta puscha mig förbi mina gränser och sätta nya, högre mål som jag med lite jävlaranamma ska uppnå!
Har ni några nya mål/planer inför det nya träningsåret? 
 
 
 
Juni 2012 vs December 2012! Spänner väl inte alltför duktigt på första bilden, men det har hänt MYCKET!
Mars vs December
 
Är ni nyfikna på hur mitt år har sett ut på det vardagliga planet kan ni se en liten sammanställning HÄR! :) 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!! :D

Kommentarer
Postat av: Mari

=) Jag kom in rätt sent i din resa, men har av det jag läst och sett peppats igång ordentligt =) Gott Nytt År !!

Svar: Kul att höra! :D Gott nytt år!!! :D
Lindas träning

2012-12-31 @ 14:16:06
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Nannasnowblack - om träning & hälsa!

Fasen vad bra gjort! :D :D

Svar: Tack!!! :D
Lindas träning

2013-01-02 @ 20:14:09
URL: http://nannasnowblack.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gav precis vänstra ryggbilden bra cred på ett tidigare inlägg, måste nu klappa lite extra åt den högra! Grymt!

2013-01-06 @ 01:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0