Nattinlägg!

Hallå mitt i natten!

Kom på mig själv med att i tentastressen ha glömt att fylla på lite på inläggsfronten! På måndag ska tentan skrivas och efter det finns det mer tid och fokus åt både träning och skrivande! Och fritid, Gud vad jag saknar det!

Nog om det, vi ska ju se vad jag fått till på träningsfronten de senaste dagarna! :)

Ett axlar/mage och ett rygg/biceps har jag hunnit med, samt en vilodag däremellan! Axelpasset kändes grymt, provade en ny variant för framsida axlar som kändes riktigt skön. Dagens ryggpass höll tyvärr inte samma kvalitet!! Var seg, stressad och allmänt opepp i kroppen, trots att vi hade finbesök från Nyköping i form av min systers fästman! Antar att det är tentastressen som spökar!

Imorgon åker jag på att vila igen då jag ska iväg på eftermiddagen och därför måste lägga tid på att plugga på förmiddagen, men lördag och söndag ska minsann bli grymma träningsdagar! :)

Tycker ni att det blir tomt här så finns jag även på instagram, Lindabjorka heter jag där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0