Det är så himla kul!

Just nu är jag inne i en period där allting går så himla bra, träningsmässigt!!! :D
 
Jag utvecklas snabbt, jag har motivation så det räcker och blir över, mina träningspass börjar bli grymt bra och strukturerade och jag har jäkligt kul under tiden! Jag tar personbästa efter personbästa och jag känner mig hela tiden starkare och piggare! Jag vet att många är negativa till den livsstilen jag lever och tycker att det är för mycket, men om ni vara visste vilket självförtroende och välmående detta ger mig! Jag har alltid varit osäker över min kropp, men ju mer jag tränat - desto mer har jag börjat älska mitt utseende och nu kan jag faktiskt för första gången i mitt liv se mig i spegeln och känna mig riktigt nöjd! JAG har åstadkommit denna förändring och jag trivs något enormt med hur min kropp formats! :D Dock är jag inte riktigt färdig ännu! ;)
 
Jag önskar jag kunde smitta av mig lite av min glädje till er därute, för när man tycker att det är kul - då går det också oftast jäkligt bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0