Grymt benpass!!!

Idag är jag riktigt, riktigt nöjd - åtrigen - med vad jag presterade på gymmet!
 
Det var benpass på schemat (med efterföljande vilodag imorgon) och jag som var trött och morgonseg på vägen dit, samt glömde mitt pwo hemma, trodde att jag skulle få det jobbigt. Jobbigt, det var det, men absolut inte på det dåliga viset! Snarare jobbigt för att jag tog ut mig till max! detta var återigen mitt pass med enbart stora övningar, som jag ännu håller på att slipa på. Jag la idag in två nya övningar: frontböj och marklyft! Båda två flöt på riktigt bra faktiskt och jag hade bra kontakt genom hela övningarna! Det brände på rejält. Eftersom jag var ny på dessa övningarna så tog jag dem först, vilket innebar att jag var riktigt slut i benen redan efter dem (körde igenom dem på ganska många set)! Vidare kom jag i alla fall och när det sedan var dags för sista övningen för dagen, bulgariska utfall med kettlebells, var tröttheten hemsk!!! Fy vad jag skakade i benen! Men åh vilken känsla det var när man tröck sig igenom dedär sista repetitionerna! Lycka!!!
Ja, vi har det lite stökigt hemma just nu - vi lägger nya golv i klädkammaren, så allt har fått flytta in i sovrummet just nu ;)
 

Nu ska jag ta igen mig en stund, sen ska jag åka och golfa! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0