Igångsättning, dag 2!

Idag blev det inte ett fullt lika njutningsfullt träningsförsök som gårdagen bjöd på!
 
Det startade bra - benen och rumpan fick arbeta på hästryggen då jag och Sanna körde lite hoppning idag, men när jag sedan skulle ut och springa efter det så gick det inte fullt lika bra. Starten var kanon, jag var lätt i benen och orkade hålla ett bra tempo, men efter ca 15 minuter så sa magen ifrån helt och hållet. Jäklar vad ont jag fick! Det var som om någon tog tag runt mina organ och kramade åt dem. Fick sätta mig på huk i några minuter för att försöka bli av med smärtan, som dämpades lite men följde med mig under resten av promenerandet/joggandet (som det fick resultera i då jag av denna anledning inte kunde springa alltför långt utan uppehåll).
 
Det får väl i alla fall duga för nu gissar jag på... Lite besviken är jag dock!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0