Kickar igång lite försiktigt!

Nu är det äntligen dags att komma igång med träningen igen! :D Det känns så himla härligt!
 
Trots att jag lyckats få lite distans till form-hetsen och numera är extra försiktig vad det gäller sjukdomskänsla så har jag saknat träningen något enormt. Det är en del utav mig som jag inte kan, eller för den delen vill, skiljas ifrån! Nu är jag på gång igen, några pannor lättare efter sjukdomen, men med massor utav ny motivation och energi! 
 
Får dock lägga band på mig själv i början så att jag inte chockar kroppen efter 2 veckors hel-vila! Detta tycker jag att jag gjorde bra idag, då jag för första gången på länge drog på mig träningskläderna och powerwalkade.Det blev lagom svettigt, vilket fick duga för dag ett! Förstå att man som träningsfreak är alldeles svältfödd när man blir helt euforisk av en sådan liten ansträngning! 
 
Efter detta var jag ute och red/promenerade en sväng, vilket även det gjorde sitt. Nu är jag härligt tröttt och ganska nöjd med dagen :) Imorgon, då blir det till att besöka gymmet!!! :D

Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Tack för tipset! Har lagt till dig på bloglovin, din blogg verkar bra! :D

Svar: Vad roligt att du tycker det! :D Jag följer dig också! :)
Lindas träning

2012-07-12 @ 19:38:04
URL: http://emeliemaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0