Kondition - Intervallpass!

Idag var det dags att göra något jag bävat för sedan jag kom tillbaka och fick börja träna igen - ett rent konditionspass baserat på intervaller! Jag är inte ett fan av kondition, det ska jag faktiskt erkänna, för jag är lite smålat innerst inne och tycker att det är långtråkigt och jobbigt!
 
Men, vill man så kan man och idag kunde jag verkligen! Körde 45 minuter riktigt intensiva intervaller uppdelat på crosstrainer och cykel. Lyckades pusha mig själv bra och ista intervallerna klämde jag verkligen ur det där lilla sista jag hade i mig - skönt!!! Svetten forsade när jag gick därifrån, benen var skakiga och jag var fruktansvärt nöjd! :D
 
Lyckades även pusha Mange (min karl) till att intervallträna ordentligt han också. Kan lova att han fick svettas rejält ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Grymt jobbat!! :D Det är de pass man egentligen inte vill göra som gör en bättre ;D Hihi :)

Svar: Tack! :D Ja, av någon anledning blir det ju alltid så ;)
Lindas träning

2012-07-24 @ 20:14:18
URL: http://emeliemaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0