Mage/axlar

Idag körde jag och frugan ett lite snabbt pass på ca en timme direkt när jag slutade jobba!
 
Tunga, effektiva mag- och axelövningar som lyckades göra mig ordentligt slut! Ibland är det skönt att kunna vara effektiv, men jag har blivit lite tidsfixerad och får för mig att jag inte fått mycket uträttat när jag går från gymmet efter ett kort pass. Hoppas på att jag får bevisat under morgondagen att jag har fel ;)
 
Det blir lite mindre kondition på schemat nu då jag nog förbränner en hel del under dagarna i och med att jag promenerar till och från jobbet samt är uppe och springer hela dagarna när jag är där. Ganska skönt att kunna lägga lite extra tid till styrkan, det får man aldrig för mycket utav ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0