Långpromenad - alltid något

Ni får ursäkta min nedstämdhet under gårdagen, men beskedet jag fick kom som ett slag i magen.

Nu ska jag försöka tänka positivt och ladda upp kroppen ordentligt under tiden jag tvingas vila.Ska jag vara ärlig tänkte jag enbart på hur mycket jag skulle komma att tappa formmässigt till en början, men nu är jag fullt fokuserad på att bli frisk och må bra - det måste vara mitt högsta prio just nu. Allt annat får komma efter det.

Idag tog jag i alla fall en riktigt lång promenad tillsammans med Sofie, ut till Ingelsta. Det fick gå i ett lite långsamt tempo då jag hade ganska ont, men det var skönt att komma utanför dörren och slippa sitta hemma. Promenera ska nog inte vara någon fara nu, så jag ska försöka hålla igång på det viset - även fast jag inte brukar räkna det som träning i vanliga fall. Nu får det helt enkelt räknas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0