Lördagsträning!

Nu är det helg och vila för det flesta, men för min del betyyde det att komma tillbaka till gymmet och träna då smärtan var borta idag! :D Jag fick inte med mig något sällskap, men det gick alldeles utmärkt bra att träna på egen hand med bra musik i lurarna som peppade på mig! 

Inledde passet med styrka, mage/rygg. Ryggövningarna var sittande rodd, flyes i maskin samt lite olika varianter av rygglyft i ställning med diverse vikter. Magövningarna blev benlyft på bänk (där jag även lyfter upp rumpan och fäller ner benen med den lyft hela vägen), situps i maxlutad bänk med 10 kg extravikt, magmaskin och slutligen crunches i lutande bänk utan vikter för att ta ut det sista.

Efter att styrkan var avklarad körde jag en vända med intervaller på cykel! Sjukt jobbigt i benen, men jäklar vad nöjd jag var när jag sedan klev av! En rask promenad hem fick avsluta det hela! Fy så skönt det var att vara tillbaka! :D



Kommentarer
Postat av: Karin FoH

Härligt lördagspass!

2012-06-16 @ 23:08:22
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com
Postat av: Karin FoH

Härligt lördagspass!

Svar: Ja, det var riktigt härligt! :)
Lindas träning

2012-06-16 @ 23:08:54
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0