Magpass

Idag vaknade jag med en suspekt känsla i kroppen! Jag och frugan pallrade oss dock iväg till gymmet i hopp om att jag bara var lite morgontrött, men efter en stund på gymmet så förstod jag att så inte var fallet då jag var alldeles matt i kroppen och blev supertrött och snurrig så fort jag försökte anstränga mig.

Egentligen var det MRL som stod på schemat idag, men jag stannade på att bara köra magövningar då jag tyckte det kändes som en lagom intensitetsnivå. Kändes jättetråkigt att behöva gå ifrån gymmet utan att känna att man gjort något nyttigt, men man måste ju lyssna på kroppen och tillåta sig själv att inte vara på topp jämt och ständigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0