Midsommarfirande i löparspåret!

För att fira in dagen tog jag och Sara en löparrunda i det härliga sommarvädret!
 
Kroppen var seg efter gårdagens dåliga kosthållning och magen gjorde ont som tusan stundtals, men tack vare vädrt och det underbara sällskapet så blev det en riktigt trevlig timme trots allt! :D Vi stannade till vid en lång serie trappor (Vi sprang runt strömmen) och körde riktigt explosiva intervaller i dem. Snacka om peppad man blir att att ha någon som kämpar bredvid sig - då vaknar tävlingsinstinkten i en! Måste dock erkänna att jag mot slutet sackade efter Sara med några trappsteg, men hon har ju å andra sidan alltid varit lite rappare i benen än vad jag är. Vi är gamla lagkamrater (ja, och innan dess vänner på det privata med), så vi har sprungit mycket tillsammans i våra dagar!
 
Nu ska jag duscha och ge mig ut i solen med Sara och äta glass! Det får man med gott samvete unna sig en dag som denna! :D Trevlig midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0