Ute på vägarna igen

Nu har jag precis varit ute och sprungit en sväng, vilket faktiskt gick bättre än förväntat med tanke på att jag hade en sån dag då jag bara ville ligga inne i soffan och glo upp i taket. Ni har såna också antar jag, så ni känner väl igen känslan? ;)
Ut och iväg kom jag i allafall och till en början gick det riktigt tungt och segt. Efter någon kilometer eller två släppte det dock och jag fick mer flyt i det hela. Det blev en ganska lång runda med helt okej tempo och jag kom att glädjas över vilket utveckling jag gjort konditionsmässigt! Hade inte onda öron (det blåste kallt ute och jag får alltid örsprång då) stoppat mig så hade jag nog kunnat tralla på en stund till, men 45 minuters löpning skrapade jag i alla fall ihop vilket jag är riktigt nöjd med i dagsläget :) PWO-fritt kan jag ju tillägga att det var också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0