Armar och lite tips från coachen!

Idag skulle det ha legat ett konditionspass på mitt schema, men det blev istället armstyrka pga två orsaker: 1. Det var knökfullt med folk på gymmet och inte ett löparband ledigt, 2. Jag kände mig lite krasslig och vågade alltså inte ta ut mig så pass.

Som sagt, istället körde jag och emelie armar ett bra tag och fick efter halva passet sällskap utav Kim som gav oss tips på många olika övningar som vi kan köra. Mycket värdefullt och lärorikt.

För övrigt kunde jag gå upp ett snäpp på både cins och dips idag! Nu är jag bara liiiiteliiiiite ifrån att orka köra utan hjälpvikter, vilken känsla det kommer bli! Har dock inte testat ännu, men jag tror jag ändå väljer att gå långsamt fram för att inte riskera att skada mig. Hellre flera ordentliga med lite hjälp, än en halvdan med risken att gå sönder. Resonerar jag rätt där? ;)

Proteinet kanske någon är nyfiken på förresten! Hittills har jag använt det två gånger och ja, jag antar väl att det fungerar bra. Jag har inte mått dåligt utav det i alla fall. Enligt mig så är det lite för blaskig/vattnig smak på det om man blandar med vatten, så jag funderar på om man ska prova med lite havremjölk. Det går ju ner ändå, men ännu bättre blir det ju om det smakar riktigt bra såklart ;) Vad använder ni för produkter? :)

Kommentarer
Postat av: jonathan toft

protein använder jag Whey 80 mintchoklad :D

Kreatin: Kreatin monohydrat

Muskelbyggande: Androx Q12 & BCAA och några vitamin grejjer

2012-03-23 @ 08:00:05
Postat av: Linda

smakar den mycket, whey 80? Min var så blaskig. Smakar typ socker i vatten med en liten touch choklad :P

2012-03-23 @ 08:16:33
URL: http://www.Lindabjorka.se
Postat av: jonathan toft

jag använder oftast med mjölk :) asgott.. vatten är som du säger blaskigt

2012-03-23 @ 11:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0