Fuego + fotboll

Började dagen med att dansa Fuego i mina superhärliga dansbrallor som jag köpte igår!

Det var riktigt roligt och jag blev ganska lagom trött! Tråkigt nog lyckades jag vrida till min fot under merengue-delen utav passet. Jag ska ju, med min ledbandsskada, egentligen inte vara på tå och hoppa och studsa, men glömmer alltid av mig när jag har roligt. Har ganska ont som resultat efter det, men det brukar lägga sig ganska snabbt!
Gjorde ett tappert försök att ta kort på mina nya brallor utan spegel.. Gick sådär va? ;) Det är haremsbyxor i alla fall, från Intersport. Riktigt luftiga och sköna att dansa i :D

Så ska de se ut ;)


Under eftermiddagen har jag varit ute med grabbgänget i solen och spelat fotboll! Det blir ju inte så seriöst och vi kör bara mot ett mål, men man hinner ju få upp pulsen lite ändå :)

Det blev allt som allt en härlig dag med mycket rörelse i alla fall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0