Konditionsdag

Idag blev det ett, för mig, väldigt tufft konditionspass på löpbandet.

Jag delade upp det hela i tre block på 20 minuter vardera, med 1,5 minuters promenerande vila mellan. Det första blocket blev löpning i stigande uppförsbcke med stigande fart. Block två var planlöpning med tuffa intervaller och block 3 blev intervaller med lite svagare uppförsbacke än första blocket. Riktigt nöjd! Lyckades komma förbi milen också, vilket jag känner mig skapligt nöjd med :)

Passet var dock inte slut där! Jag och Natta, som dök upp och sällskapade mig ca en kvart efter jag börjat, tog ett litet extraryck och körde mage i 30 min. Det var jäkligt tungt i kroppen, men eftersom jag har vilodag imorgon så tänkte jag att det var bättre att köra så gott jag kunde än att strunta i det helt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0