Mage, rygg och arbetsintervju

Idag blev det mage och rygg som fick arbeta!

Körde et ganska långt pass, men tycker inte att jag är riktigt nöjd med intensiteten. Jag var lite loj och tycker inte att jag fick ut så mycket som jag skulle kunna. Då jag festade till det lite i lördags ville jag inte heller köra ett för hårt pass, då jag vill att kroppen ska få återhämta sig ordentligt, och valde därför att bara avsluta med lite lugn jogging följt av armcyckling.

Innan passet var jag för övrigt på anställningsintervju, till gyminstruktör då. Det kändes ganska bra och jag fick mycket positiv feedback! till min stora fasa (jag som skäms så lätt) tog hon med mig ut till gymmet och jag fick instruera henne och visa hur maskinen fungerade, precis som att hon var nybörjare. Det var verkligen supernervöst, men tydligen så var hon jättenöjd med mig i efterhand, så tydligen gick det bra! :D

Vi får hålla tummarna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-03-22 @ 21:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0