2 dagars pass i ett!

Här hann jag inte in igår.. Och inte i förggår heller ;) Fy, så illa! ;)

Igår tog jag i alla fall en runda runt strömmen tillsammans med Sanna. Hade bra ork i kroppen och det var så trevligt med utelöpar-sällskap för en gångs skull! Det blev ingen längre runda, men det fick räcka gott och väl ändå i värmen :)

Idag tog jag med mig Gustav till gymmet och körde ett ordentligt armpass! Fy så härligt det var, och så roligt att se Gustav pusha sig ordentligt! Han låg nog på samma vikter som jag i de flesta övningarna! :D Bra jobbat! :)

Det blir lite sisådär med nivån på träningen denna vecka då jag tycks ha tusen saker inplanerade, men det kan jag nog kosta på mig efter ett par intensiva veckor. Då kan jag ju ge desto mer nästa vecka, efter att ha fått ladda om under denna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0