Benpass med Karin

Idag fick jag superhärligt sällskap på gymmet i form utav fina Karin :)

Jag hade benpass på schemat och det följde hon gladeligen med på! Jag stod för upplägget och Karin verkade vara mycket nöjd (och trött i benen hehe) i efterhand! Vi körde squats (jag var uppe på egen kroppsvikt på ryggen), rumpmaskin (60 kg), leg extension, sittande bencurl och till sist utfallssteg (24 extrakilon). Inte många övningar, men desto högre vikter och fler set :). Karin ville få svettas lite, så vi avslutade faktiskt passet på crosstrainer, där jag körde intervaller på tungt motstånd!

Det blev ett riktigt härligt pass, med tanke på att jag var lite opeppad till en början!
Karin fångade mig i mitt mycket fina komma-i-positions-moment ;)
Påväg neråt (Jovars, jag kan avgöra det bara av att se minen haha. Ni har ju sett hur illa det är när jag får ta i :P )
Hihi, trött Karin i bakgrunden efter våran utfallsrunda! Fråga mig hur bra det gick att peka på henne så det syns, när jag gör det bakom mobilen.... ;)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Nyfiken som attans... Vad för rumpmaskin är de du använder? :-) lät minst sagt intressant då man gärna tränat den också lite extra:-D

2012-06-02 @ 23:58:33
URL: http://frokenelinan.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är denna maskin: http://www.rbsportline.se/se/art/matrix-glute-g7-s78.php

Den är riktigt bra! :)

2012-06-03 @ 12:50:22
URL: http://www.Lindabjorka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0