Inga ursäkter godtas!!!

Dagens träningspass bestod utav en inre kamp mellan mig och min lättja! Hade för det första svårt att ta mig ur sängen och när sedan orken började tryta på gymmet började jag i mitt huvud hitta på ursäkter för att slippa undan. Jag tyckte att jag kanske inte var helt frisk, att jag kunde avsluta konditionsveckorna lite tidigare och att det kanske var så att jag inte fått i mig tillräckligt att äta. Innerst inne visste jag dock att der bara var dumheter, varpå jag lyckades tvinga mig igenom passet med bra intensitet.

Började med snabb powerwalk varvat med löpning i stigande lutning. Först 10% och höjde gradvis tills jag sista minutrarna var uppe i maxlutning (15%) och då även ökade löpfarten med. Nästa del blev spincykling, i jämn fart med medelmotstånd, och slutligen gav jag jag mig på bandet igen. Började denn gång på 13 % och stegrade uppåt, samt sprang större delen av tiden! Känner mig ganska duktig, och är rejält trött i bakdelen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0