Ostrukturerat måndagspass

Som rubriken lyder så blev dagens pass väldigt dåligt upplagt och lite sisådär i intensiteten.

Jag körde 5 minuters uppvärmning på crosstrainern, sedan blev det följande övningar:
-Situps på lutande bänk med 5 resp. 10 kg vikter 3x15
-Liggande benlyft 3x15
-Hängande benlyft 3x10
-Benpress 4 set med ökande vikt 15,12,10 och 8 reps
-Glutesmaskin 3 set, ökande vikt 15,10, 8 reps
-Liggande bencurl 3 set ökande vikt 15, 10, 8 reps
-Magmaskin 3 set ökande vikt 15, 10, 8 reps

Lite rörigt som sagt, men det fick gå. Efter det körde jag 20 minuter intervaller på crosstrainern och sprang sedan i backar på bandet en bra stund innan frugan kom och hämtade mig. Var jäkligt tung i benen idag och orken sitter inte riktigt där den ska. Men det är ju kanske inte konstigt en dag som denna då jag dels varit på benen och knatat omkring på praktiken non-stop samt även stått rakt upp och ner ganska länge på operation!
Frugan smygfotas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0