Solig löparrunda

Har precis kommit in från en lite trevande löparrunda ute i den härliga vårsolen. Klädde mig dock lite för varmt - så jag svettades som en gris!

Inte nog med det så bråkade magen och gjorde ont som satan stundtals, så jag fick ta det lite pö om pö. Det blev allt som allt 4,5 kilometer, vilket känns sådär. Jag är inte alls tillbaka till min forna form varken mentalt eller fysiskt. Det får väl ta sin tid antar jag, men vad man önskar det gick snabbare. Stannade i alla fall till vid en trappa och körde rejäla intervaller i den 20 ggr. Sista sträckan blev det även intervaller mellan lyktstolpar. skönt att kunna trycka ur sig lite mer innan man kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0