Träna med mig?

Nu under hela Maj månad har vi ett alldeles superbra erbjudande på gymmet - jag får ta med mig kompisar till gymmet som får träna gratis tillsammans med mig!

Därför tänker jag nu se till att utnyttja detta till fullo. Ni som vill ska alltså härmed se till att boka upp någon dag som ni kan följa med mig till gymmet och träna. Man behöver inte vara proffs eller vältränad för att sätta sin fot på ett gym - alla börjar på sin egen nivå och tar allt i sin egen takt! För er som alltså är nyfikna på att komma igång är ju detta då ett superbra tillfälle, då jag kan passa på att ge lite tips och tricks under passets gång :)


Kan jag - kan ni! :) Kom igen nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0