Bensöndag!

Återigen sätter jag mig en dag försent och ska plita ner hur mitt senaste pass såg ut! Det är ingen ordning på torpet här! ;)
 
Igår var det dags för sista passet innan jag åker iväg till stockholm på Onsdag morgon, då jag vill vila under dessa två dagar eftersom jag vet att det kommer att bli intensivt resterande dagar. Träningsveckan avslutades med ett benpass, som inte blev riktigt så tungt och intensivt som jag kanske hade önskat! 
 
Jag var seg i kroppen, troligtvis efter en ganska tuff vecka, och lyckades inte komma upp i samma nivå som jag vanligtvis lyckas med. Jag kände mig faktiskt lite loj om jag ska vara ärlig, och hade svårt att pusha mig det där lilla extra! Istället gav jag upp, vilket jag inte alls brukar göra annars. Fy så tråkigt det kändes! När jag blev trött under de bulgariska utfallen avbröt jag seten istället för att pressa mig igenom dem, och benpressen som jag tänkte avsluta med landade bara på två set tillslut. Jag som var så taggad i förväg! Nåväl, dessa dagar har vi alla ibland. Det är bara att försöka lämna de bakom sig och blicka framåt istället! 
 
Inledde faktiskt passet med squats med fri stång igår. Jag tycker det finns fördelar med både smithstång och fri stång, då man kan komma åt på olika vis i dem. Jag har inte använt fri stång alltför mycket, då jag varit lite rädd för att ramla. Men igår vågade jag mig på det igen, och det gick ju faktiskt! Jag måste nöta in tekniken ordentligt där, men det kändes riktigt bra i kroppen, så det ser jag bara som något roligt och givande!
 
Hoppas ni andra har haft en skönt helg, vare sig ni tränat eller tagit vilodagar! Nu är det dags att ladda och peppa igång oss för en ny vecka med nya tag! Heja oss! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Hälsoboost

Din träning ger resultat.Bra kropp!

Svar: Åh tack så jättemycket!! :D
Lindas träning

2012-11-15 @ 16:30:27
URL: http://www.halsoboost.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0