Lite nytt i träningsschemat!

Nu har jag spånat och spånat gällande mitt nuvarande upplägg, och då jag inte varit helt nöjd tyckte jag att det var dags att lägga om det lite! 
 
Så efter att ha gjort lite egna efterforskningar samt hört mig för bland kunniga så har jag nu kommit fram till en liten justering som jag hoppas kan fungera bra för min del. Istället för att träna tygg/biceps tillsammans och Bröst/triceps, kommer jag istället att köra rygg/bröst och biceps/triceps ihop. Detta för att det inte alls har fungerat för mig att träna biceps på sistone då jag har för dåligt med ork kvar i kroppen efter ryggövningarna och jag ändå har en väldigt låg prio på bröst och därmed kan skjuta in det tillsammans med ryggen istället. Det blir alltså även ett rent armpass på schemat nu, vilket har funkat riktigt bra för mig förut. Många är ju skeptiska och tycker att det är lite "nybörjarfasoner", men det är bara en smaksak om ni frågar mig! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0