Nytt i produkthyllan

Fick paket från MM-sports i veckan, ett mycket efterlängtat sådant!

Innehållet ser ni här:

 
Haha, nevars, skämt åsido. Det där är min kartongbesatta katt Lester. 
 
Paketet innehöll från början
- Scitec 100 % whey protein, Vanilla very berry (skitgott!!!)
- Jack3d micro, PWO
- Lyftarbälte, Better bodies
 
 
Nya pwot har jag bara testat två gånger, men hittills är jag ju ganska nöjd. Det ger inte samma superpump som Craze, men inte heller något illamående - som jag tyvärr upplevde de sista gångerna jag änvände det sistnämnda. Jag tror ju i och för sig att det inte är jättebra att använda pwo hela tiden, så jag försöker ju att träna utan i den mån det går. Till de pass då jag vill ha lite extra tryck i kroppen brukar jag dock ta en halv dos. Oftast blir det på benpass ;)
 
Bältet är nog min räddning! Fy så himla mycket bättre det käns i ryggen när jag tränar. Ska även se till att rehabilitera min stackars rygg med lättare träning och antiinflammatoriska tabletter, men bältet gör så att jag kan fortsätta träna resterande delar utav kroppen på den nivån jag önskar. Nu låter det ju som om jag har gått och dragit på mig stans ryggskada, vilket jag ju faktiskt inte har. Jag har ju faktiskt bara lite småkänningar av ont när jag gör vissa rörelser, men det ser jag som ett varningstecken och behandlar det därför med största respekt. Vill inte dra på mig någon stor skada! Man ska vara rädd om sin kropp, och jag tränar ju faktiskt för att få den att fungera optimalt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0