Pang!

2 träningspass har det hunnit bli sedan jag sist kikade in här, och det har varit 2 st riktigt grymma sådana!
 
Först ut var rygg/biceps, och det var nog det bästa av det slaget jag fått till på ett tag! Jag lyckas alltid höja mig lite extra när Alva är med, för hon har förmågan att få mig att vilja pusha mig utöver den förmågan jag tror mig ha! Världens bästa träningssällskap! 
 
Igår var det axlar/mage som stod på schemat, och även det passet kändes riktigt bra. Lyckades för första gången någonsin få upp 30 kg över huvudet, och jag var efter det så barnsligt stolt att hela passet kändes hur lätt som helst ;) Det är en alldeles underbar känsla, dethär med att komma framåt i sin träning! Jag älskar att hela tiden känna att jag kan ta mig till nya nivåer och att ingenting är omöjligt bara man ger sig fan på det! Det är så underbart att känna sig STARK! :)
 
30 kg - och mer ska det bli! :D
Starka Alva! :)
 
Sitter i skrivandets stund med träningsvärk i hela kroppen som heter duga! Fy så härligt!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Thess

Gillar vikten i hantelrodden.. 30?

Svar: Tack! ;) Nja, 27,5 , så det är närmsta under! ;) Nästa gång blir det 30 ;D
Lindas träning

2012-12-16 @ 17:16:54
URL: http://thess.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0