Jag kan vara duktig om jag vill!

Jag tror nog att jag återigen får äran att tillåta mig själv att vara lite stolt idag!
 
Dock är anledningen till detta rakt det motsatta mot förra gången, då jag idag fick kämpa något enormt för att hålla mig HEMMA ifrån gymmet ;) Jag hade ju lovat mig själv en vilodag, då jag hållt igång i ett rasande tempo sedan början på veckan och nu verkligen kände att denna vilodag behövdes. Dock blev jag så rastlös under dagens gång att jag vid ett flertal tillfällen höll på att packa väskan och traska iväg mot gymmet - men jag lyckades hålla mig ;)
 
Nu har jag dock pepp i kroppen så att det både räcker och bli över inför morgondagens benpass! Då jäklar ska det tas i! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0