Rygg och halvdana biceps

Jag tror jag hade behövt stöka om lite i min planering för denna vecka, då jag inte hade alltför mycket ork idag och kanske egentligen skulle ha tjänat på att ta en vilodag! Den kommer dock, väldigt välkommen, imorgon och då tror jag nog att jag tänker vara ganska inaktiv ;)
 
Åkte i alla fall tillsammans med frugan till gymmet, direkt efter att jag skrivit klart min läkemedelstenta. Ryggövningarna gick bra. Nu blev det lite ostrukturerat och hafsigt på sina ställen, då jag visade honom en del nya övningar och därför körde en del lite halvdant, så jag tänker inte lista upp övningarna idag utan det tar jag nästa ryggpass om så önskas ;) Chinsen kändes för en gångs skull bra i alla fall, och jag blev lite sisådär smånöjd med mig själv! 
 
Bicepsövningarna däremot ville sig inte alls idag! Fy så frustrerande! Jag hade ingen ork alls kvar i kroppen och det ville sig inte för fem öre! Det jag tänker ta med mig från denna dag är ryggdelen, och så ska jag inte tänka mer på det andra - det hämtar jag igen nästa gång! 
 
Nya Celsius-linnet nr 2 åkte på idag! Mycket skönt och såklart i min favoritfärg ;)
Coolaste paret - på gymmet ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0