Ryggpass

Nu har jag lite temporärt ordnat internet hemma, med ett modem som visade sig inte riktigt vilja stödja de inställningar som behövdes för att vårat internet ska fungera som det ska. Jaja, är i alla fall uppkopplad för tillfället, så vi får väl hålla tummarna och se om det håller i sig fram tills det att det nya modemet  kommer från vår internetleverantör!
 
Nog om tekniktjaffs - nu till det väsentliga! ;)
 
Körde ett rygg/bicepspass igår, vilket faktiskt inte alls gick som jag ville. Man får ju ha sånadär dagar ibland, då man är trött i kroppen, har sovit dåligt och ätit alldeles för lite - men jag har svårt att acceptera det när det gäller mig själv då jag är en sån ruktansvärd prestationsmänniska och har svårt att tillåta mig själv att ligga under min egentliga nivå. Det blev lite halvfesigt, och jag var för stunden riktigt arg! Idag har detta istället vänt till ny motivation, så idag kör vi så det ryker!!! :D
 
Några chins fick jag i alla fall till ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0