Utbildningshelg!

Denna helg har varit så fullproppat att jag inte hunnit fokusera på något annat än just utbildningen! Vi var igång från morgon till sen kväll och gjorde bara uppehåll för att sova innan vi drog igång igen! Kul har det dock varit, och jag kommer hem med mycket nyfunnen inspiration och kunskap i bagaget! :D
 
Vi har tränat mycket varierat, men stort fokus under denna helg har nog faktiskt legat på kondition! 2 pass per dag blev det, och det har resulterat i en mycket trött Linda som idag återhämtar sig lite för att dundra igång med ett lite modifierat styrkeupplägg imorgon! :D Jobbigast av allt under helgen måste jag säga att fredagens utomhuspass var! Först distanslöpning och sedan riktigt jobbiga intervaller på det, först korta och explosiva och sedan lite längre och sega! Kändes ganska ordentligt i kroppen dagen efter ;)
 
Gymmet fick vi såklart också besöka! Ganska skön känsla att få ha ett helt gym för sig själva efter stängningstid och bara kunna välja och vraka mellan alla redskap samt sätta på musik efter egen smak högt i högtalarna! Dock blev det ju grabbarna som jag umgicks med som valde musik, men den dög gott åt mig! ;) Tråkigt nog hade jag noll ork kvar i kroppen under den kvällen (Det var samma dag som löpningen) och orkade inte alls prestera under passet, men jag antar att jag fick lite gjort i alla fall. Dagen efter besökte jag i alla fall gymmet tillsammans med Oskar, en utav killarna jag träffade där, som visade mig lite nya ryggövningar som jag nu ska ta med mig in i mina pass och bli jäkligt grym i! Herrn själv hade ju inga problem med att lyfta berg i princip varje övning han körde, så där har jag liiiiite att hämta in ;) 
 
Mer om helgen läser ni HÄR! :)
 
Ett av mina nya linnen, som jag fick idag, ska invigas under morgondagen ;) Celsius ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0