Armpass i fickformat!

Idag fick det bli att skynda sig på gymmet, då frugan var söt och körde ut mig trots att han hade mycket att stå i under eftermiddagen och då även hade en tid att passa efteråt!
 
Jag hann med 45 minuters effektiv armträning och hann faktiskt på denna tid bli riktigt trött i armarna! :D Det blev inte många olika övningar, men satsade istället på många set och lite tyngre vikter idag för att ta ut mig ordentligt! Är lite småstolt faktiskt då jag var tillbaka och körde hantelcurl på 12,5-kiloshantlar idag, för av någon anledning har jag inte orkat det på sistone :O Tror dock att detta har suttit i huvudet, för nu när jag är igång och pushar mig själv som jag ska så orkar jag så himla mycket mer än vad jag trodde jag gjorde! 
 
Något som gör mig riktigt surmulen gällande bicepsträning är att jag får sådan otrolig kramp i underarmarna när jag kör skivstångscurls. De säger ifrån långt innan mina biceps gör det :S Är det någon annan som har varit/är med om samma sak? Hur löser man det? 
 
Ni får ursäkta att det bara dyker upp Instagrambilder här just nu! Det kommer vanliga vartefter, men jag har inte internet på min vanliga dator i nuläget då vi skaffat trådlöst och jag behöver köpa en mottagare till den. Jag ska nog se till att få rumpan ur vagnen imorgon och ordna med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0