I'm back!!!!!

Nu är det äntligen slut på inaktiviteten! Både här och kroppsmässigt! :D
 
Jag var nämligen tillbaka på gymmet idag, efter 1,5 veckas uppehåll på grund av en långdragen, envis förkylning! Och åh vad bra det kändes! Var ivrig och hade tänkt köra igång i helgen, men jag är nog glad att jag väntade lite till då jag säkert hade dragit ut på det ännu mer annars! Idag återstod bara ytterst lite snuva i näsan, så jag testade ett axlar/mage-pass. 
 
Det kändes bra som tusan i kroppen att få ta i lite igen! Jag försökte hålla mig på en medelnivå, utan att ta ut mig för mycket, men lyckades ändå öka i en övning (som jag legat väldigt lätt på tidigare) utan att det blev alltför jobbigt!  Nog för att det suger att vara sjuk, men jag måste medge att jag verkligen älskar känslan man har i kroppen när man kliver in på gymmet igen efter att ha vilat. Hela kroppen fylls utav ett pirrigt lyckorus och man är så himla peppad och motiverad att det bara spritter i en! SÅ roligt! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Välkommen tbx:)

Svar: Tackar så mycket! :D
Lindas träning

2012-09-25 @ 02:04:16
URL: http://endorfinkickar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0