Ryggpass på en dålig dag!

Idag var egentligen tanken att jag faktiskt skulle slänga in lite konditionsträning, men då lunchen blev sen och jag vet med mig att jag bara får håll om jag försöker mig på något i den stilen så fick jag istället slänga om lite i mina planer och träna ryggen idag! Inte optimalt upplagt med tanke på att jag tränade armarna igår, men ibland blir det lite som det blir! 
 
Fick lite hjälp med min teknik på vanliga marklyft idag, som jag tycker är ganska svårt att få till rätt då jag är så himla rädd om min rygg och därför ofta fegar lite med att peta ner baken lite extra bara för att inte slita på den (oh så hade jag korta shorts idag - ännu en anledning till att jag inte ville slänga upp rumpan i vädret!). Det börjar ta sig, men än så länge är jag inte uppe i några vikter där inte! Det kommer!
 
Det känns faktiskt riktigt bra att ge ryggen ett alldeles eget pass, då jag alltid haft dålig hållning och lätt blir trött i ländryggen om jag står för länge. Förhoppningsvis kan jag nu bygga upp den riktigt bra och få den att orka! Grabbarna (som gärna gillar att peta lite på hur vi tjejer väljer att göra saker) klagade såklart på att jag valde att slänga ihop och köra ett rent armpass istället för att splita biceps/triceps på olika pass, men min kropp har svarat riktigt bra tidigare när jag kört armar rent, så jag tänker nog faktiskt försöka ignorera dedär två denna gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0