Tuttlyft!

Idag har jag kämpat på med lite bröst/triceps (+ 3 magövningar)!
 
Jag är ju ganska ny på rena bröstövningar då jag tidigare haft ont i ett muskelfäste samt tyckt att jag fått ganska mycket känning i brösten utav andra övningar! Men, med superbra hjälp från mina gymmarvänner har jag nu hittat övningar som inte gör ont och som jag tycker är riktigt roliga, så nu försöker jag att trappa upp lite långsamt! Nu ska tuttarna lyftas till skyarna ;)
 
Inledde passet med bänkpress, både med brett grepp (för bröst) och smalt grepp (för triceps). Vilken skillnad det blir! Jag ska inte säga att jag är speciellt stark i bänkpress, men oj vad mycket tyngre det blir så fort man flyttar in händerna och triceps istället får ta över arbetet. Där veknar man ganska fort om man försöker behålla samma vikter kvar som man kört på vanliga bänkpressen ;)
 
Det blev även lite varianter av pulldowns, bröstövningar i cable och sedan situps i superlutande bänk, benlyft och situps över halvboll. Nu är jag mör! :D
 
Återigen - ursäkta att det blir mycket insagrambilder, men det är ju så smidigt nu när jag fått en ny funktion på bloggen där jag bara kan lägga in dem med hjälp av en liten knapptryckning! (Alva, du ser - skitbra! Skaffa blogg.se och instagram nu :P )

Kommentarer
Postat av: Alva

Haha men orka byta blogg, då försvinner ju alla gamla inlägg från innan jag började träna :D men jag ska helt klart se över möjligheterna till enklare bloggande :))
Bra jobbat idag! Du är stark du!!

Svar: Ja, det är ju det som är tråkigt :/ Man borde ju kunna importera liksom ;)Amen detsamma hörrö!!!! :D
Lindas träning

2012-09-28 @ 17:43:40
URL: http://Pummis.wordpress.com
Postat av: Sara

Du ser så STARK ut!!!! :-D Kämpa på!

Svar: Oj! Tack snälla! :) Det ska jag göra!:D
Lindas träning

2012-09-29 @ 08:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0