Helgens träning!

I lördags var det instruktionsdags igen, och jag tror helt enkelt att jag får börja inse att det kommer att inverka på min träning hur väl jag ön försöker förbereda mig innan. Jag är klipp slut när jag slutar, och jag får verkligen inte någon kvalitet på det egna passet! Det är verkligen supertråkigt, då man inte vill behöva lägga in en vilodag när man väl tagit sig ut till gymmet. Jag kanske borde ta tillfälle i akt och träna innan, men det är ju inte jättekul att vara svettig och trött när instruktörskunden dyker upp. Usch, jag vet verkligen inte hur jag ska lösa den biten...
 
Det blev i alla fall ett halvdant pass för rygg och bröst, som dock kändes en del dagen efter.
 
Igår var det legday med Jejje på NC. Det blev faktiskt ett riktigt bra pass, trots att jag inte alls var strukturerad med antal reps och set. Det är faktiskt lite skönt att släppa på principerna ibland och bara skojträna, det ger sitt det med minsann! Det blev mycket fokus på rumpan, och det är den som värker värst idag också! Tur det, annars hade vi nog gjort något galet! Gav mig på att hoppa lite för tidigt i passet, och fick då lite känningar i knät, men i övrigt gick det riktigt bra!
 
Vi hade ganska kort om tid på oss igår då vi skulle på bio, varpå det varken blev bilder eller filmer denna gången heller. Jag vet att jag lovat det, men det tar lite extra tid att knåpa ihop något sådant, och då vill jag inte vara stressad och missa tärning för den sakens skull. Lovar att det ska bli av så fort jag har tid på mig på gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0