Segt axelpass!

Idag gick det tungt! 
 
Tränade axlarna, och hade inte riktigt mitt vanliga go i kroppen. Det kan nog ha att göra med avsaknaden av vilodagar denna vecka kombinerat med långa stressfyllda skoldagar, så jag tänker inte känna mig alltför besviken. Jag kommer igen imorgon! 
 
Alltför dåligt gick det ju faktiskt inte! Lyckades återigen med några repetitioner på 30 kg militärpress, och tog mig ju faktiskt igenom hela mitt tänkta pass! Jag ska nog vara rätt så nöjd ändå! Ja, det tänker jag bannemig vara!
 
Ny fräsig sport-bh a'la militärstyle! Idag var jag häftig! ;)
Och så en liten bild från passet också! Militärpress! 
 
Igår instruerade jag ju, som vanligt på torsdagar (är ju tillbaka på min vanliga tid nu när jag har lite fasta rutiner), Det gick lite segt då jag var trött, och det var inte mycket aktivitet på min tillgängliga timme i gymmet. Körde själv lite magövningar, men orkade inte riktigt hela vägen. Lite surt, men det är ju som vanligt! Jag får det helt enkelt inte att fungera. Men det är smällar man får ta! Det är ju roligt att instruera, så det gör ingenting att träningen åsidosätts för en dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0