Spinningpass from hell, promenad genom hela stan och instruktioner!

Igår lyckades hon igen, dendär Jejje! Hon lurade med mig på ett spinningpass på NC, som inte gick av för hackor!
 
Jag gillade det dock, det måste jag erkänna! Lite hatkärlek sådär. Det var nämligen det jobbigaste jag gjort på länge, då nivån säkert skulle ligga på intensiv om de hade graderat sina pass på det viset! Jäklar vad jag flåsade! Komma undan från att arbeta till max gick inte heller, då instruktören hade helkoll eftersom det förutom n ensam kvinna längst bak bara var jag, Jejje och Erica på passet och vi hade placerat oss längst fram på cyklarna i mitten. Det var bara att bita ihop och jobba på! Skapligt nöjd var man efteråt i alla fall, så det tänker jag ta med mig till nästa gång!
 
Egentligen så hatar ju jag att cykla! Jag tycker det är tråkigt och irriterande att trampa hoj helt enkelt. Blir lite sådär irriterad i hela kroppen utav det. Spinning funkar av någon konstig anledning dock! Där kan jag använda min frustration till att ta i lite extra. Det har jag nämligen lärt mig, att använda all frustration och negativ energi jag har i mig för att ge allt på träningen - så kan man gå runt som en liten solstråle resterande delen av dagarna. Ja, det låter ju bra i huvudet i alla fall, sen kan man ju alltid stöta på saker som gör en arg i vardagen förstås!
 
Jag som är sååååå dålig på att svettas på kroppen annars lyckades krama ur mig några droppar!! Vilken lycka! Ansiktet - det rinner det dock om vid minsta ansträngning!
 
Idag var det planerad vila som gällde, men jag vetetusan hur mycket det blev utav det. Sammanlagt har jag idag gått rakt igenom stan, med en blytung ryggsäck på släp. Först till skolan, där jag spenderat dagen med c-uppsatsarbete, och sedan vidare ut till gymmet som ligger på andra sidan stan från min bostad. Det var riktigt skönt faktiskt, trots att det blåste lite kallt om öronen!
 
Väl på gymmet var det ju som sagt inte träning som stod på schemat, utan instruktioner. Var en halvtimme tidig på plats och passade på att puscha på några av grabbarna med deras träning. Alltid roligt att sitta vid sidan och retas lite så att de tar i lite extra utav ren frustration! Efter min instruktörskund hade gått kom Sofie dit, och jag överöste henne med lite jobbiga ben & mag-övningar. Hon var ganska säker på att hon skulle ha träningsvärk imorgon, vilket gör mig nöjd - det ska kännas när man har tränat med mig ;)
.

Kommentarer
Postat av: Mari

Härligt tjejen !!! Grymt... Nu måste jag banne mig ta mig iväg på ett spinningpass =)

Svar: Tack!!! :D Ja gör det, det är riktigt härligt ibland :))
Lindas träning

2013-04-13 @ 11:01:50
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0