Tog mig i kragen - här kommer benformen!

Nu tyckte jag att jag för en gångs skull skulle hålla det jag i förväg utlovat! 
 
Formbilder på benen - såhär ser de ut för dagen! 
Ja, alltså. Det låg ju underkläder på golvet, så jag tyckte att jag kunde ta och slänga in några fina hjärtan där istället. Det är nog lite finare att titta på! ;)
 
Lägger in den senaste benbilden jag tog med, för jämförelse!
 
Ser själv skillnad i volym på både lår och rumpa, men inte mycket till definition. Jag har skitsvårt med benen! Jag har testat lite av varje, men de är riktigt sega! Antar att det just nu är avsaknaden av konditionsträning och kaloriöverskottet i matväg som står i vägen. Dock kör vi nytt upplägg med både mat och träning snart. Då hoppas jag att dessa sega jäklar ska reagera så som jag hoppas! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så.. jävla... snygg!!!!!! snyggt jobbat!

2013-04-19 @ 20:46:52
Postat av: JUNITJEJ

SÅ vältränad du är! Bra jobbat!

Svar: Tack snälla :D
Lindas träning

2013-04-20 @ 15:41:55
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Emma

Inte alls fusk :D Snyggt som fan

Svar: Jag vill nog gärna försöka kalla det hard work :$ men självklart har jag ju haft ganska snälla förutsättningar! Tack snälla du! :)
Lindas träning

2013-04-23 @ 20:32:21
URL: http://mittfatass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0